Jesteś tu: Strona główna » Regulamin Programu Lojalnościowego

Regulamin Programu Lojalnościowego

Użyte w Regulaminie określenia oznaczają:

  1. Program – program organizowany  przez  Stomatologia Q-DENT w siedzibie przy ul.Sokołowskiej 9/U27 w Warszawie
  2. Organizator – Stomatologia Q-DENT,  gabinet stomatologiczny  znajdujący się w  Warszawie na ul.Sokołowskiej 9/U27
  3. Gabinet – siedziba Stomatologii Q-DENT i zarazem miejsce świadczenia usług stomatologicznych
  4. Pacjent – osoba fizyczna nabywająca usługę w Q-DENT w celu niezwiązanym z działalnością zarobkową lub gospodarczą.
  5. Uczestnik – Pacjent posiadający pełną zdolność do czynności prawnych, nabywający usługę w Q-DENT w celu niezwiązanym z działalnością zarobkową lub gospodarczą, który przystąpił do Programu zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
  6. Konto Uczestnika – oznacza Konto utworzone dla Uczestnika zgodnie z niniejszym Regulaminem. Konto znajduje się w Karcie Pacjenta  w Gabinecie. Wgląd do konta maja tylko pracownicy Q-DENT.
  7. Regulamin – niniejszy Regulamin Programu.
  8. Nagrody  – Rabat lub nagroda, przyznawana Uczestnikowi Programu w zamian za Punkty zdobyte w ramach Programu, na zasadach określonych w Regulaminie.

 I. Postanowienia ogólne

  1. Program prowadzony jest na podstawie niniejszego regulaminu określającego prawa i obowiązki  Uczestnika i Organizatora.
  2. Program prowadzony jest w gabinecie oraz za pośrednictwem strony internetowej oraz Facebook Organizatora w związku z marketingiem oraz promocją działalności Organizatora.
  3. Program rozpoczyna się w dniu 16 maja 2016 r. i prowadzony jest do dnia jego zakończenia.  Ze względu na nieoznaczony czas trwania Programu,  Organizator stosownie do art. 919 § 2 kodeksu   cywilnego, zastrzega  sobie  prawo  do  zakończenia  Programu,  za  uprzednim  1 miesięcznym powiadomieniem. Powiadomienie o zakończeniu Programu  określać będzie datę  zakończenia Programu  i  dokonane  zostanie  za  pośrednictwem  Serwisu  internetowego  oraz  komunikatu w Gabinecie
  4. Program nie łączy się z innymi promocjami lub programami prowadzonymi w Gabinecie,

 II. Uczestnictwo w Programie

  1. Uczestnikami mogą być osoby fizyczne posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, które  posiadają założoną Kartę Pacjenta  w Q-DENT  oraz  spełniają  inne  wymogi  przewidziane  niniejszym  Regulaminem.
  2. Uczestnik przestaje uczestniczyć w Programie z chwilą złożenia przez Uczestnika oświadczenia o rezygnacji z uczestnictwa, podjęcia decyzji przez Organizatora o wykluczeniu Uczestnika z udziału w Programie albo w razie śmierci Uczestnika. Oświadczenie o rezygnacji powinno być złożone przez Uczestnika na piśmie i wysłane na adres: Stomatologia Q-DENT, ul.Sokołowska 9/U27, 01-142 Warszawa. Z  chwilą  zaistnienia  okoliczności  opisanych  powyżej  zablokowana  zostanie możliwość korzystania z  Programu.
  3. Uczestnikami Programu nie mogą być pracownicy Q-DENT oraz ich rodziny. Uczestnikowi nie przysługuje prawo przeniesienia praw i obowiązków związanych z Programem na osobę trzecią.

III. Przyznawanie Punktów

  1. Punkty przyznawane są na Konto Uczestnika za nabycie usług w Q-DENT na podstawie wykonanych i opłaconych zabiegów, które udokumentowane są w  Karcie Pacjenta
  2. Przelicznik standardowy Punktów określa się następująco:

a) 1 Punkt za kwotę 1 zł wydaną w Q-DENT przez Pacjentów za zabiegi:

  • Profilaktyka
  • Stomatologia zachowawcza
  • Endodoncja
  • Chirurgia
  • Zdjęcia RTG

b) 1 Punkt za kwotę 2 zł wydaną w Q-DENT przez Pacjentów za zabiegi:

  • Protetyka
  • Ortodoncja
  • Implanty
  • Periodontologia
  • Wybielanie Zębów

    3. Q-DENT zastrzega sobie prawo do odejmowania punktów zgromadzonych na Koncie Uczestnika w przypadku:
        a) Gdy Pacjent nie przyjdzie na umówioną wizytę bez telefonicznego jej odwołania. W takim przypadku zostanie odjętych z Konta Uczestnika 200pkt
        b)      Gdy Pacjent odwoła wizytę na mniej niż 4h przed jej terminem  zostanie odjętych 100pkt z jego Konta Uczestnika
   4. Uczestnik jest uprawniony do otrzymania w każdym czasie informacji o stanie własnego Konta. Informację taką Uczestnik może uzyskać podczas wizyty w centrum Q-DENT.
   5. Punkty zgromadzone na Koncie Uczestnika mogą być realizowane w ciągu 12 miesięcy od ich przyznania. Jeśli nie, punkty zostaną anulowane.
   6. Punkty i prawa z nimi związane uzyskiwane w ramach Programu nie mogą być sprzedawane, przenoszone ani zbywane w inny sposób, w szczególności    pomiędzy różnymi Kontami należącymi do różnych Uczestników. Nie mogą być również przedmiotem żadnych innych czynności, z wyjątkiem tych określonych w niniejszym Regulaminie.
   7. Uczestnikowi nie przysługuje prawo żądania wymiany Punktów na pieniądze.
   8. Q-DENT zastrzega sobie prawo przyznawania dodatkowych punktów według promocji.

 IV. Wymiana Punktów na Usługi

  1. Aby wymienić Punkty na usługi lub nagrody, Uczestnik przy rejestracji na wizytę w Q-DENT powinien zgłosić taką chęć.
  2. Z chwilą zapłaty za usługę w Q-DENT punktami, punkty są odejmowane z konta Uczestnika.
  3. Punkty zgromadzone przez Uczestnika wymieniane są na usługi Q-DENT zgodnie z przyznawanymi poziomami:

    Poziom 1: 2500pkt – stały rabat 5% na wszystkie usługi
    Poziom 2: 2500pkt – zabieg profilaktyki (skaling+piaskowanie+lakierowanie)
    Poziom 3: Nagrody rzeczowe:
     - 1500pkt – składana (podróżna) szczoteczka soniczna  Violife SLIMSONIC
       lub    
     - 2500pkt – szczoteczka Oral-B Pro 600
        lub
      - 3500pkt – szczoteczka soniczna Philips EasyClean
        lub
       - 4000pkt – irygator Philips AirFloss Ultra
       Poziom 4: 5000pkt – stały rabat 10%
       Poziom 5: Każde kolejne 2500pkt można wymienić na zabieg profilaktyki (skaling+piaskowanie+lakierowanie)

   4.  Nagrody przyznawane są poziomami, bez możliwości przeskoczenia poziomów. Oznacza to, że jeśli np. Uczestnik kupując  kilka usług za które zgromadzi 10000pkt, to nie może ich wymienić od razu na nagrody z poziomu 3 i 5.  Punkty te może wykorzystać zachowując kolejność poziomów.
   5.  Po osiągnięciu poziomu 4, Uczestnik może wykorzystywać zebrane punkty tylko na nagrody poziomu 5 (dowolną ilość razy).
   6.  Promocje nie łączą się.
   7.  Nagrody rzeczowe mogą zmieniać się w zależności od ich dostępności. O zmianach takich Q-DENT będzie informował na swojej stronie Facebook i  stronie internetowej.

V. Postępowanie reklamacyjne

  1. Reklamacje dotyczące Programu mogą być zgłaszane w dowolnej formie na adres  Q-DENT a także drogą elektroniczną na adres e-mail: gabinet@qdent.com.pl  Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko Uczestnika, jak również dokładny opis i wskazanie przyczyny reklamacji.
  2. Reklamacje rozpatrywane są przez Organizatora w terminie 14 dni od dnia doręczenia reklamacji Organizatorowi. Uczestnik o decyzji Organizatora zostanie powiadomiony, w terminie 7 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.
  3. Prawo złożenia reklamacji przysługuje jedynie Uczestnikom Programu.

 VI. Zmiany Regulaminu Programu

  1. Q_DENT zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie. Obowiązująca wersja Regulaminu znajduje się na stronie internetowej Q-DENT http://www.qdent.com.pl/p/regulamin-programu-lojalnosciowego

VII. Postanowienia końcowe

  1. Niniejszy Regulamin poddany jest właściwości prawa polskiego.
  2. Zasady Programu określone są wyłącznie w niniejszym Regulaminie oraz w bezwzględnie obowiązujących przepisach prawa.
  3. Dane osobowe Uczestników Programu będą przetwarzane zgodnie z postanowieniami Ustawy o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.). Administratorem danych osobowych udostępnianych przez Uczestników Programu będzie Q-DENT.

 

Powyższy Regulamin obowiązuje od dn. 16.05.2016 r.