Szanowni Państwo,
Informujemy, że z dniem 03.01.2022 kończymy nasz program lojalnościowy. Wszystkie przyznane punkty mozna wykorzystać do dnia 3o czerwca 2022.
Regulamin Programu Lojalnościowego
Użyte w Regulaminie określenia oznaczają:
- Program – program organizowany przez Stomatologia Q-DENT w siedzibie przy ul.Sokołowskiej 9/U27 w Warszawie
- Organizator – Stomatologia Q-DENT, gabinet stomatologiczny znajdujący się w Warszawie na ul.Sokołowskiej 9/U27
- Gabinet – siedziba Stomatologii Q-DENT i zarazem miejsce świadczenia usług stomatologicznych
- Pacjent – osoba fizyczna nabywająca usługę w Q-DENT w celu niezwiązanym z działalnością zarobkową lub gospodarczą.
- Uczestnik – Pacjent posiadający pełną zdolność do czynności prawnych, nabywający usługę w Q-DENT w celu niezwiązanym z działalnością zarobkową lub gospodarczą, który przystąpił do Programu zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
- Konto Uczestnika – oznacza Konto utworzone dla Uczestnika zgodnie z niniejszym Regulaminem. Konto znajduje się w Karcie Pacjenta w Gabinecie. Wgląd do konta maja tylko pracownicy Q-DENT.
- Regulamin – niniejszy Regulamin Programu.
- Nagrody – Rabat lub nagroda, przyznawana Uczestnikowi Programu w zamian za Punkty zdobyte w ramach Programu, na zasadach określonych w Regulaminie.
I. Postanowienia ogólne
- Program prowadzony jest na podstawie niniejszego regulaminu określającego prawa i obowiązki Uczestnika i Organizatora.
- Program prowadzony jest w gabinecie oraz za pośrednictwem strony internetowej oraz Facebook Organizatora w związku z marketingiem oraz promocją działalności Organizatora.
- Program rozpoczyna się w dniu 16 maja 2016 r. i prowadzony jest do dnia jego zakończenia. Ze względu na nieoznaczony czas trwania Programu, Organizator stosownie do art. 919 § 2 kodeksu cywilnego, zastrzega sobie prawo do zakończenia Programu, za uprzednim 1 miesięcznym powiadomieniem. Powiadomienie o zakończeniu Programu określać będzie datę zakończenia Programu i dokonane zostanie za pośrednictwem Serwisu internetowego oraz komunikatu w Gabinecie
- Program nie łączy się z innymi promocjami lub programami prowadzonymi w Gabinecie,
II. Uczestnictwo w Programie
- Uczestnikami mogą być osoby fizyczne posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, które posiadają założoną Kartę Pacjenta w Q-DENT oraz spełniają inne wymogi przewidziane niniejszym Regulaminem.
- Uczestnik przestaje uczestniczyć w Programie z chwilą złożenia przez Uczestnika oświadczenia o rezygnacji z uczestnictwa, podjęcia decyzji przez Organizatora o wykluczeniu Uczestnika z udziału w Programie albo w razie śmierci Uczestnika. Oświadczenie o rezygnacji powinno być złożone przez Uczestnika osobiście lub na piśmie i wysłane na adres: Stomatologia Q-DENT, ul.Sokołowska 9/U27, 01-142 Warszawa lub mailowo na adres: gabinet@qdent.pl. Z chwilą zaistnienia okoliczności opisanych powyżej zablokowana zostanie możliwość korzystania z Programu.
- Uczestnikami Programu nie mogą być pracownicy Q-DENT oraz ich rodziny. Uczestnikowi nie przysługuje prawo przeniesienia praw i obowiązków związanych z Programem na osobę trzecią.
III. Przyznawanie Punktów
- Punkty przyznawane są na Konto Uczestnika za nabycie usług w Q-DENT na podstawie wykonanych i opłaconych zabiegów, które udokumentowane są w Karcie Pacjenta
- Przelicznik standardowy Punktów określa się następująco:
a) 1 Punkt za kwotę 1 zł wydaną w Q-DENT przez Pacjentów za zabiegi:
- Profilaktyka
- Stomatologia zachowawcza
- Endodoncja
- Chirurgia
- Zdjęcia RTG
b) 1 Punkt za kwotę 2 zł wydaną w Q-DENT przez Pacjentów za zabiegi:
- Protetyka
- Ortodoncja
- Implanty
- Periodontologia
- Wybielanie Zębów
3. Q-DENT zastrzega sobie prawo do odejmowania punktów zgromadzonych na Koncie Uczestnika w przypadku:
a) Gdy Pacjent nie przyjdzie na umówioną wizytę bez telefonicznego jej odwołania. W takim przypadku zostanie odjętych z Konta Uczestnika 200pkt
b) Gdy Pacjent odwoła wizytę na mniej niż 4h przed jej terminem zostanie odjętych 100pkt z jego Konta Uczestnika
4. Uczestnik jest uprawniony do otrzymania w każdym czasie informacji o stanie własnego Konta. Informację taką Uczestnik może uzyskać podczas wizyty w centrum Q-DENT.
5. Punkty zgromadzone na Koncie Uczestnika mogą być realizowane w ciągu 12 miesięcy od ich przyznania. Jeśli nie, punkty zostaną anulowane.
6. Punkty i prawa z nimi związane uzyskiwane w ramach Programu nie mogą być sprzedawane, przenoszone ani zbywane w inny sposób, w szczególności pomiędzy różnymi Kontami należącymi do różnych Uczestników. Nie mogą być również przedmiotem żadnych innych czynności, z wyjątkiem tych określonych w niniejszym Regulaminie.
7. Uczestnikowi nie przysługuje prawo żądania wymiany Punktów na pieniądze.
8. Q-DENT zastrzega sobie prawo przyznawania dodatkowych punktów według promocji.
IV. Wymiana Punktów na Usługi
- Aby wymienić Punkty na usługi lub nagrody, Uczestnik przy rejestracji na wizytę w Q-DENT powinien zgłosić taką chęć.
- Z chwilą zapłaty za usługę lub nagrodę w Q-DENT punktami, punkty są odejmowane z konta Uczestnika.
- Punkty zgromadzone przez Uczestnika wymieniane są na usługi Q-DENT zgodnie z przyznawanymi poziomami:
Poziom 1: 3000pkt – stały rabat 5% na wszystkie usługi oprócz zabiegów ortodontycznych, implantologicznych oraz promocji
Poziom 2: 2500pkt – zabieg profilaktyki (skaling+piaskowanie+lakierowanie)
Poziom 3: Nagrody rzeczowe:
– 1500pkt – szczoteczka elektryczna Oral-B Vitality Cross Action
lub
– 2500pkt – szczoteczka elektryczna Oral-B PRO 500 CrossAction
lub
– 3000pkt – szczoteczka elektryczna Oral-B PRO 2 2000N
lub
– 3500pkt – irygator AquaJet
lub
– 4000pkt – szczoteczka soniczna Philips EasyCleanPoziom 4: Każde kolejne 2500pkt można wymienić na zabieg profilaktyki (skaling+piaskowanie+lakierowanie)
4. Nagrody przyznawane są poziomami, bez możliwości przeskoczenia poziomów. Oznacza to, że jeśli np. Uczestnik kupując kilka usług za które zgromadzi 10000pkt, to nie może ich wymienić od razu na nagrody z poziomu 3 i 5. Punkty te może wykorzystać zachowując kolejność poziomów.
5. Po osiągnięciu i wykorzystaniu poziomu 3, Uczestnik może wykorzystywać zebrane punkty tylko na nagrody poziomu 4 (dowolną ilość razy).
6. Promocje nie łączą się.
7. Nagrody rzeczowe mogą zmieniać się w zależności od ich dostępności. O zmianach takich Q-DENT będzie informował osoby chcące wymienić punkty na nagrody.
V. Postępowanie reklamacyjne
- Reklamacje dotyczące Programu mogą być zgłaszane w dowolnej formie na adres Q-DENT a także drogą elektroniczną na adres e-mail: gabinet@qdent.pl Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko Uczestnika, jak również dokładny opis i wskazanie przyczyny reklamacji.
- Reklamacje rozpatrywane są przez Organizatora w terminie 14 dni od dnia doręczenia reklamacji Organizatorowi. Uczestnik o decyzji Organizatora zostanie powiadomiony, w terminie 7 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.
- Prawo złożenia reklamacji przysługuje jedynie Uczestnikom Programu.
VI. Zmiany Regulaminu Programu
- Q_DENT zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie. Obowiązująca wersja Regulaminu znajduje się na stronie internetowej Q-DENT http://www.qdent.pl/regulamin-programu-lojalnosciowego/
VII. Postanowienia końcowe
- Niniejszy Regulamin poddany jest właściwości prawa polskiego.
- Zasady Programu określone są wyłącznie w niniejszym Regulaminie oraz w bezwzględnie obowiązujących przepisach prawa.
- Dane osobowe Uczestników Programu będą przetwarzane zgodnie z postanowieniami przepisów o ochronie danych osobowych, w tym RODO, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora danych. Administratorem danych osobowych uczestników Programu Lojalnościowego jest Q-DENT. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych uczestników Programu Lojalnościowego, w tym informacja o wniesieniu sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych; znajdują się w zakładce
Regulamin obowiązuje od dn. 16.05.2016 r.
Zmiany w regulaminie obowiązują od dnia 15.01.2020
Zmiany w regulaminie obowiązują od dnia 27.07.2020
Regulamin przestaje obowiązywać z dniem 03.01.2022 r.